Optimizare SEO on page

optimizare SEO on page

In etapa de optimizare SEO on page toate actiunile se desfasoara pe site si este unul dintre primii pasi care trebuie facut pentru a propulsa un site in topul rezultatelor Google. Prin aceasta tehnica transmitem un semnal motoarelor de cautare prin vor putea eticheta cine suntem si cu ce ne ocupam.

Ei bine, sa incepem cu inceputul si sa prepunem ca tu ai un site, este site-ul prin care iti prezinti serviciile pe care le oferi sau afacerea in sine si vrei sa sa il promovezi astfel incat sa fii gasit mai usor de catre cei care sunt interesati de ceeea ce oferi tu.

1. Analiza

Este necesara o analiza de research, trebuie sa stii exact pe ce expresii vrei sa te clasezi bine in cautari, degeaba indexezi si optimizezi prin SEO cuvinte cheie care nu se cauta. Trebuie sa stii ce vrei sa optii pentru a putea pune la punct etepele de de optimizare SEO.

Cu ajutorul keyword planner de la google ads poti afla ce volum de interogari sunt pe expresia sau expresiile pe care te intereseaza.

2. Plugin sau soft SEO

Daca folosesti wordpress instaleaza un plugin care sa te ajute, recomand Yoast care este gratuit si arata exact ceea ce faci bine sau nu. Daca folosesti alta platforma instaleaza-ti un alt instrument care sa te ajute in realizarea optimizarii SEO,

3. Optimizarea SEO on page

Etapa propriu zisa de optimizare on page se refera la modificarile continutului din site, a imaginilor, titlurilor si subtitlurilor headings, a linkurilor, metadescrierilor, in asa fel incat sa avem cuvintele cheie promovate in ele pentru ca scorul SEO sa fie cat mai inalt.

Optimizarea titlurilor

Este foarte important ca titlul sa fie relevant si cat se poate de clar, sa avem cuvant cheie in titlu, acest cuvant cheie trebuie sa se regaseasca si in continut.

Optimizarea linkurilor seo friendly

Recomand ca si in link sa se regaseasca cuvantul cheie, este util pentru SEO dar si utilizatori. Este mai usor sa tii minte un link de genul seodigital.ro/optimizare-seo decat ceva de genul seodigital.ro/2019/02//optimizarea-seo-a-unui-site-in-motoarele-de-cautare.

Optimizarea metadescrierilor

Atat in pagini cat si in articole tineti cont de metadescriere, asa cum setati voi asa va indexat si va apare in cautari. O metadescriere trebuie sa fie un rezumat al continutului de pe pagina sau articolul respectiv, trebuie sa contina cuvantul cheie care am zis ca trebuie sa se regaseasca ata in titlu cat si in continut.

De cate ori punem cuvantul cheie in continut?

Evident aici daca cauti o sa gasesti mai multe raspunsuri, teorii mai degraba. Daca folosesti Yoast, te va ajuta el sa faci alegerea potrivita, daca nu folosesti tine cont de faptul trebuie sa fie totusi o frecventa, as zice la modul general de 3 sau chiar 5 ori, nu exagera cu ele, va fi greu si pentru tine sa redactezi continutul din pagina si va deveni stresant si pentru utilizator. Important este ca expresia sau cuvantul cheie sa apara in primul paragraf si apoi in text.

Optimizarea subtitlurilor (headings)

Atat titlurile cat si subtitlurile vor ajuta motorul de cautare dar si utilizatorul sa inteleaga despre ce este vorba in acel articol sau aceea pagina.

Optimizarea imaginilor

Imaginile sunt foarte importante in marketing, pot ajuta utilizatorul sa ia o decizie sau il fac sa ia o decizie. Atunci cand folosesti imagini gandeste-te in primul rand ca ar trebui sa fie relevante pentru articolul sau pagina respectiva, deci si pentru cuvantul cheie, sa nu folosesti dimensiuni mari, incearca sa ramai pe jpeg de max 100 KB si cel mai important adauga alt text cuvant cheie.

Inbound link

In fiecare continut de pe site-ul tau ar trebuie sa fie unul sau mai multe linkuri catre alt continut de pe site-ul tau si unul catre un site extern, gen catre wikipedia. Aceste linkuri trebuie sa fie cat mai relevante, sa ajute utilizatorul sa gaseasca informatiile de care are nevoie, pe care le-a cautat inainte sa ajunga pe site-ul tau.

Foloseste sitemap si google webmaster tools

Conecteaza-te la google webmaster tools si adauga sitemap-ul site-ului tau, asa cand apar erori si indexarea site-ului tau.

SEO on page

Optimizare tema, gazduire, IP dedicat, certificat SSL

Asigura-te ca site-ul tau are viteza de incarcare buna, pentru asta poti folosi PageSpeed Insights pentru a testa si daca tii cont de recomandarile de acolo poti imbunatati considerabil viteza de incarcare a site-ului tau.

Verifica daca site-ul este adaptat pentru mobil, foloseste google mobile friendly, un tools foarte bun.

Alege intodeauna un serviciu de gazduire web de calitate, performant, cu resurse bune, chiar daca costa un pic mai mult. Gazduirea este foarte importanta, poate influenta timpii de incarcare, deci si scorul SEO al site-ului tau. In plus fara un ip dedicat si un certificat ssl cu siguranta nu iti vei putea optimiza site-ul asa cum trebuie.

Content is king

Continutul site-ului tau este cheia, relevanta lui este vitala in optimizarea SEO. In primul rand gandeste-te ca nu scrii de dragul sa ai continut, tu trebuie sa scrii continut cu impact pentru cei care citesc, scrii pentru a ajuta utilizatorul sa gaseasca informatia pe care o cauta. Timpul pe care il petrece pe site-ul tau pentru a citi informatia este foarte important, atat pentru SEO cat si pentru afacerea ta. Daca nu ai timp sa scrii poti apela la un writer cu experienta pentru servicii de copywriting, redactare continut.

Distribuie continutul pe retele sociale!

Mult succes in optimizarea site-ului tau,
echipa seodigital.ro

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Notify of