Advertoriale SEO

Advertoriale SEO

Daca in articolul trecut am vorbit despre ce este un advertorial si despre campanii de promovare prin advertoriale azi o sa detaliem ce este un advertorial SEO.

Un advertorial SEO este un advertorial prin care se urmareste obtinerea de backlinkuri de calitate si promovarea unor anumite cuvinte cheie pentru site-ul promovat. Aceasta tehnica de marketing prin care se urmareste imbunatatirea pozitiilor din SERP nu trebuie sa fie abuziva iar linkurile trebuie plasate cu mare grija pentru a nu avea probleme, Google penalizeaza reclama platita.

Cum ar trebuie sa arate un advertorial perfect?

In primul rand articolul trebuie sa detina un titlu care sa atraga atentia, sa fie redactat de catre un writer cu experienta si sa fie conceput in asa fel incat sa fie placut la citit si totodata util pentru vizitator, sa starneasca curiozitatea si sa indemne la actiune. Daca se urmareste o promovare de brand awareness atunci ancora linkului ar trebuie pusa doar pe nume domeniu exemplu „Seo Digital” pe nume domeniu „seodigital.ro” sau chiar direct pe url „https://seodigital.ro” fara linkuri pe cuvinte cheie.

Daca in schimb advertorialul are ca scop doar rezultate SEO, in mod direct imbunatatirea pozitiilor din SERP, linkurile din articol ar trebui puse pe cuvinte cheie, de exepmplu „optimizare SEO” fara insa nici un link pe nume domeniu de tip „seodigital.ro” sau „https://seodigital.ro” asta pentru ca in caz contrar motoarele de cautare ar putea face legatura cu faptul ca este un articol platit si totul s-ar putea transforma intr-o tragedie.

Pentru ca totul sa para cat mai natural alege un blog relevant, textul nu trebuie sa sune a publicitate, continutul trebuie sa fie interesant, captivant, util si fara greseli gramaticale.

Este safe?
Google interzice reclama platita si a precizat ca in cazul unui link platit trebuie anuntate motoarele de cautare prin rel=”nofollow” si cititorii prin mentionari clare „Publicitate” sau „Sponsorizat”

Cu toate astea nu exista nicio regula sau lege care spune ca reclamele trebuie sa arate ca niste reclame de aceea printr-un advertorial se reuseste integrarea continutului publicitar intre articolele publicate pe un blog.

Daca vrei ca afacerea ta sa obtina rezultate si clienti in mod organic din Google comanda o campanie de promovare al afacerii tale prin Advertoriale Premium.