Native Advertising reprezintă o metodă de promovare online prin care mesajul publicitar este livrat într-o formă care se integrează perfect cu contextul editorial al site-ului sau platformei respective. De exemplu, un articol creat pentru a promova un produs poate avea același stil și format ca și restul conținutului editorial prezent pe site-ul respectiv. Astfel, termenul...
Categorie: Marketing digital
Ce înseamnă ROI în marketing?
Măsurarea eficienței eforturilor de marketing este crucială pentru succesul tău. Dar cum știi dacă campaniile tale oferă cu adevărat rezultatele de care ai nevoie? Aici intervine ROI sau Return on Investment. Randamentul investițiilor (ROI) este un indicator care iți permite să determini valoarea eforturilor de marketing și impactul acestora asupra rezultatelor financiare. Cu toate acestea,...
Ce este Writesonic AI și cum ne poate ajuta?
Writesonic Ai este o platformă de inteligență artificială (AI) care ne ajută să scriem mai bine și mai repede. Este un instrument puternic care ne poate ajuta să facem procesul de scriere mai ușor și mai eficient. Platforma utilizează algoritmi de procesare a limbajului natural (NLP) și de învățare automată (ML) pentru a analiza și...
Ce este un call to action?
Call to action (CTA) sau îndemnurile la acțiune, este un termen utilizat în marketing pentru a descrie un element de conținut (de obicei un buton sau un link) care invită utilizatorii să realizeze o anumită acțiune, cum ar fi să cumpere un produs, să se înscrie la un newsletter, să descarce o aplicație sau să...
Youtube SEO – optimizarea SEO pentru Youtube
YouTube este al al doilea motor de căutare din lume că și mărime după Google și reprezintă o sursă de trafic impresionantă, vorbim de milioane de vizitatori zilnic. Dacă ai deja un canal YouTube sau doreșți să iți creezi unul cu siguranță iți doreșți și să ai cât mai mulți următori, să devii cunoscut în...