Etapele unei campanii de optimizare SEO

Home / SEO / Etapele unei campanii de optimizare SEO
optimizare seo

O campanie de optimizare SEO este un proces important, de durată și totodată complex. În realizarea unei campanii de optimizare SEO de succes trebuie să se ia în calcul toate aspectele business-ului promovat și trebuie realizata în timp și în mai multe etape. Scopul unei optimizări pentru motoarele de căutare este în primul rand să obțină rezultate mai bune în căutări.

1. Stabilirea obiectivelor SEO

Ca în oricare alt proiect marketing și în SEO trebuie să avem obiective bine definite astfel atât în optimizarea SEO Off-Page cât și SEO On-Page vom ști de la început setările necesare precum și planul de realizare. Printre obiectivele pe care le putem atinge prin SEO sunt creșterea vânzărilor, dezvoltarea brand-ului, al bussines-ului, creșterea volumului de trafic și a vizibilității la modul general al unui site, creșterea numărului de cuvinte cheie indexate.

2. Optimizarea SEO on page

Acum că știm deja ce obiective avem, putem începe etapele de optimizare necesare atingerii acestor obiective. Prima etapa și fară de care nu se poate începe campania SEO este cea de optimizare SEO on page si presupune optimizare conținut, imagini, structura site, viteza de încărcare a site-ului, ușer experience, crawling și indexing. Daca site-ul este nou se realizează efectiv construcția să, iar daca este deja construit se vor face modificări astefel încât să fie seo friendly.

3. Optimizarea SEO off page

După ce am terminat de optimizat site-ul pentru cuvintele cheie pe care urmează să le promovăm, urmează să începem etapa de optimizare SEO off page. În această etapa vom include tot ce tine de promovarea site-ului prin link building de calitate, activitate pe social media și tot ce vom face pentru a îmbunătăți pozițiile în SERP ( search engine results page ) ale site-ului promovat.

4. Monitorizare și analiză

Am început campania de promovare propriu-zisa, de acum acest proces complex trebuie monitorizat și analizate rezultatele. Această etapă este importantă, ne va spune dacă campania da roade sau mai sunt necesare modificări.

continut

Avantajele optimizării SEO

Forte mulți administratori de business nu sunt bine informați privind schimbările care au avut loc în ultimii ani în algoritmii google, în SEO. Majoritatea merg încă pe ideea că dacă ai un site este de ajuns pentru că afacerea să meargă mai bine, idee total greșită. Să ai un site și să postezi o data pe luna pe facebook este că și cum nu ai exista, iți pierzi timpul, site-ul tău nu vă fi găsit în căutări, iar din social media nu o să obții nici un rezultat. Acest aspect este valabil și pentru cei care doresc să își promoveze singuri site-urile.

Trebuie să ne gândim la un aspect trist dar adevărat, pe internet găsim peste 1 miliard de site-uri web, probabil sute care oferă același lucru că tine și cel mai important este că tendință celor care caută ceea ce oferi tu prin cuvinte cheie este de a nu trece de prima pag de rezultate din căutări, este o chestie psihologica, fac automat legătură că acele rezultate sunt servicii de top. Cu alte cuvinte, nu apari în topul căutărilor nu exiști.

Promovarea SEO a unui site este un proces ce durează, campania de obicei se calculează pe 6 sau 12 luni, vă fi continua și chiar daca ai ajuns în top este important să te ramai acolo, să te menții.

Dacă ai nevoie de servicii de optimizare SEO apelează întotdeauna la un specialist. Nu te împiedică nimeni să faci totul de unul singur sau împreună cu prietenul tău care le știe pe toate, însă retine un singur aspect, alegerile pe care le faci, optimizarea greșită, remedierea, ar putea să te coste timp și bani.

Dacă ai nevoie de ajutor pentru optimizarea SEO a site-ului tău, contactează-ne. De peste 10 ani oferim servicii de optimizare SEO care te pot ajuta să-ți îmbunătățești prezența online și să atragi mai mult trafic pe site-ul tău.