Etapele unei campanii de optimizare SEO

optimizare seo

O campanie de optimizare SEO este un proces important, de durata si totodata complex. In realizarea unei campanii de optimizare SEO de succes trebuie sa se ia in calcul toate aspectele business-ului promovat si trebuie realizata in timp si in mai multe etape. Scopul unei optimizari pentru motoarele de cautare este in primul rand sa obtina rezultate mai bune in cautari.

1. Stabilirea obiectivelor SEO
Ca in oricare alt proiect marketing si in SEO trebuie sa avem obiective bine definite astfel atat in optimizarea SEO Off-Page cat si SEO On-Page vom sti de la inceput setarile necesare precum si planul de realizare. Printre obiectivele pe care le putem atinge prin SEO sunt cresterea vanzarilor, dezvoltarea brand-ului, al bussines-ului, cresterea volumului de trafic si a vizibilitatii la modul general al unui site, cresterea numarului de cuvinte cheie indexate.

2. Optimizarea SEO on page
Acum ca stim deja ce obiective avem, putem incepe etapele de optimizare necesare atingerii acestor obiective. Prima etapa si fara de care nu se poate incepe campania SEO este cea de optimizare SEO on page si presupune optimizare continut, imagini, structura site, viteza de incarcare a site-ului, user experience, crawling si indexing. Daca site-ul este nou se realizeaza efectiv constructia sa, iar daca este deja construit se vor face modificari astefel incat sa fie seo friendly.

3. Optimizarea SEO off page
Acum ca site-ul este seo friendly si optimizat pentru cuvintele cheie pe care urmeaza sa le promovam, urmeaza sa incepem etapa de optimizare SEO off page. In aceasta etapa vom include tot ce tine de promovarea site-ului prin linkbuilding de calitate, activitate pe social media si tot ce vom face pentru a imbunatati pozitiile in SERP search engine results page ale site-ului promovat.

4. Monitorizare si analiza
Am inceput campania de promovare propriu-zisa, de acum acest proces complex trebuie monitorizat si analizate rezultatele. Aceasta etapa este importanta, ne va spune daca campania da roade sau mai sunt necesare modificari.

continut

Avantajele optimizarii SEO

Forte multi administratori de business nu sunt bine informati privind schimbarile care au avut loc in ultimii ani in algoritmii google, in SEO. Majoritatea merg inca pe ideea ca daca ai un site este de ajuns pentru ca afacerea sa mearga mai bine, idee total gresita. Sa ai un site si sa postezi o data pe luna pe facebook este ca si cum nu ai exista, iti pierzi timpul, site-ul tau nu va fi gasit in cautari, iar din social media nu o sa obtii nici un rezultat. Acest aspect este valabil si pentru cei care doresc sa isi promoveze singuri site-urile.

Trebuie sa ne gandim la un aspect trist dar adevarat, pe internet gasim peste 1 miliard de site-uri web, probabil sute care ofera acelasi lucru ca tine si cel mai important este ca tendinta celor care cauta ceea ce oferi tu prin cuvinte cheie este de a nu trece de prima pag de rezultate din cautari, este o chestie psihologica, fac automat legatura ca acele rezultate sunt servicii de top. Cu alte cuvinte, nu apari in topul cautarilor nu existi.

Promovarea SEO a unui site este un proces ce dureaza, campania de obicei se calculeaza pe 6 sau 12 luni, va fi continua si chiar daca ai ajuns in top este important sa te ramai acolo, sa te mentii.

Daca ai nevoie de servicii de optimizare SEO apeleaza intodeauna la un specialist. Nu te impiedica nimeni sa faci totul de unul singur sau impreuna cu prietenul tau care le stie pe toate, insa retine un singur aspect, alegerile pe care le faci, optimizarea gresita, remedierea, ar putea sa te coste timp si bani.

Distribuie
About author

Servicii de optimizare SEO, campanii de advertoriale SEO, planificare, redactare si publicare pe bloguri cu autoritate mare.

Leave your comment