Agenție de Digital Marketing din Timișoara
Luni - Vineri: 09:00 - 18:00

Blog

Ce trebuie să știi despre advertoriale

Ce trebuie să știi despre advertoriale

Daca deții un site care reprezintă afacerea ta în mediul online și dorești să apară în căutări după cuvinte cheie, să crească traficul organic și să primească vizite de la persoane care sunt direct interesate de afacerea ta, de ceea ce oferi atunci ai nevoie de optimizare SEO, iar advertoriale sunt parte din optimizarea SEO. […]
Citește articolul
Optimizare SEO Off Page

Optimizare SEO Off Page

SEO (Search Engine Optimization) sau strategia de optimizare SEO reprezintă un set de tehnici de optimizare a site-ului pentru a îmbunătăți vizibilitatea și poziționarea site-ului în motoarele de căutare. Scopul principal al SEO este de a obține rezultate cât mai bune în rezultatele de căutare pentru cuvintele cheie relevante site-ului tău. Aceste tehnici și strategii […]
Citește articolul
Optimizare SEO on page

Optimizare SEO on page

SEO (Search Engine Optimization) este procesul de optimizare al unui site web pentru a îmbunătăți vizibilitatea și clasamentul acestuia în rezultatele de căutare organice ale motoarelor de căutare, cum ar fi Google, Bing, Yahoo, etc. Scopul principal al SEO este de a atrage trafic organic prin îmbunătățirea poziției site-ului în rezultatele de căutare pentru cuvintele […]
Citește articolul
optimizare seo

Etapele unei campanii de optimizare SEO

O campanie de optimizare SEO este un proces important, de durată și totodată complex. În realizarea unei campanii de optimizare SEO de succes trebuie să se ia în calcul toate aspectele business-ului promovat și trebuie realizata în timp și în mai multe etape. Scopul unei optimizări pentru motoarele de căutare este în primul rand să […]
Citește articolul
Advertoriale optimizate SEO

Advertoriale optimizate SEO

Dacă în articolul trecut am vorbit despre ce este un advertorial și despre campanii de promovare prin advertoriale azi o să detaliem ce este un advertorial SEO. Un advertorial SEO este un advertorial prin care se urmărește obținerea de backlinkuri de calitate și promovarea unor anumite cuvinte cheie pentru site-ul promovat. Această tehnică de marketing […]
Citește articolul
Brand Awareness

Promovare Brand Awareness

Brand Awareness reprezintă gradul de recunoaștere a mărcii unei companii sau a unui produs/serviciu oferit de aceasta, în rândul publicului larg sau într-o anumită piață de consumatori. Vă luptați să câștigați noi clienți sau să creșteți loialitatea celor existenți? Simțiți că brandul ce îl dețineți nu primește recunoașterea pe care o merită? Dacă da, ar […]
Citește articolul
link building

Cum faci o campanie de link building

Link building-ul este una dintre cele mai eficiente modalități de a îmbunătăți clasamentul unui site în motoarele de căutare și de a atrage mai mult trafic. Dacă dorești să creezi o campanie de link building de succes, trebuie să înțelegi diferitele strategii și tipuri de backlink-uri, să cercetezi potențialele oportunități, să creezi conținut de înaltă […]
Citește articolul