Spre deosebire de etapa de optimizare SEO on page in care toate modificarile si setarile se fac site-ului, in etapa de optimizare SEO off page toate actiunile au loc in afara site-ului si au ca scop dezvoltarea profilului de backlinkuri, cresterea traficului organic si imbunatatirea rezultatelor din motoarele de cautare.

Optimizare SEO off page

Pentru motoarele de cautare linkurile catre site-ul tau sunt voturi de incredere, recomandari din partea celorlalti. Prin numarul si calitatea backlinkuri motoarele de cautare pot sa diferentieze site-urile, pot sa le acorde pozitii mai bune in cautari sau nu. Pentru ca aceasta metoda sa functioneze in parametri maximi este recomandat ca backlinkurile sa vina de la site-uri cu autoritate mare si desigur relevante. Daca tu oferi servicii foto si ai un backlink de la un site cu profil foto nu este acelasi lucru cu un backlink de la un site cu profil foto sau cel mult generalist.

Backlinks

La aceasta etapa o sa gasesti multe teorii legat de cate numarul backlinkuri pe care ar trebui sa il detii, de pe ce site-uri vin si tot asa. Cantitatea nu este ata de importanta precum calitatea, iar site-ul de la care vine ar trebui sa aiba o autoritate buna si sa fie relevant asa cum spuneam mai sus. De exemplu daca esti la inceputul campaniei nu te avanta sa cumperi advertoriale de sute de euro, tu nu ai inca o baza, un profil de backlinkuri decent, deci un singur link backlink nu-ti va aduce cireasa de pe tort.

Sfatul meu este sa porniti o campanie de advertoriale constanta, de minim 1 pe saptamana timp de cel putin 6 – 12 luni, dupa care poti cumpara si articole pe site-uri mai mari, in paralel cu campania in curs. Iti recomand sa tii cont de sfaturile de mai sus, eviti sa arunci banii pe geam.

Video Content

Oamenii proceseaza mai repede informatiile dintr-un video, creeaza video despre serviciile pe care le oferi sau produsele pe care le vinzi, incarca-le pe youtube, vimeo sau facebook si rezultatele vor fi pe masura.

Promovare prin imagini

La fel ca si in cazul la video content si la imagini putem spune ca sunt procesate mult mai usor de catre utilizatori, mai mult, ii pot determina sa finalizeze o aciune, mai multe conversii. Iti poti promova imaginile pe facebook, twitter, pinterest sau instagram.

Elementele foto video te ajuta la transformarea clientilor potentiali in clienti finali.

Social Media

Distribuie continutul de pe site-ul tau pe retele sociale, astfel utilizatorii vor interactiona mai usor cu ceea ce oferi. Retele sociale sunt in continua dezvltare si sunt pline de potentiali clienti, este important sa iei in serios aceasta parte din marketing.

Mult succes in optimizarea site-ului tau,
echipa seodigital.ro

Distribuie