Ce trebuie sa stii despre advertoriale

advertoriale seo

Daca detii un site care reprezinta afacerea ta in mediul online si doresti sa apara in cautari dupa cuvinte cheie, sa creasca traficul organic si sa primeasca vizite de la persoane care sunt direct interesate de afacerea ta, de ceea ce oferi atunci ai nevoie de optimizare SEO, iar advertoriale sunt parte din optimizarea SEO.

Intr-unul din articolele trecute am vorbit despre ce este un advertorial, facand un rezumat un advertorial este un articol scris in scopul de a prezenta vizitatorilor un continut relevant si publicat pe alte site-uri sau bloguri. Pentru ca efectul asupra publicului sa fie mai puternic advertorialul ar trebui redactat de un writer cu experienta in baza unui plan de cuvinte cheie.

Redactarea unui advertorial

Redactarea este aspect de care trebuie sa se tina cont. Un content writer cu experienta dar si cu cunostinte de optimizare SEO va redacta un un advertorial care sa produca impact, sa atraga vizitatori catre site-ul tau si sa ofere continut relevant pentru Google, asta te va ajuta sa urci mai rapid in cautari.

Atunci cand cumparati un advertorial, in afara de datele metrice ale blogului respectiv trebuie sa fiti atenti si la modul in care va fi redactat. Sunt foarte multi bloggeri care fac diferente in procesul de redactare dintre un articol normal de pe blogul sau si un advertorial, lucru total gresit. Cel care scrie articolul ar trebui sa se implice la fel si scrie cu aceeasi pasiune, este un respect atat pentru cititori cat si pentru clientul care a cumparat advertorialul.

research

Cum arata advertorialul perfect.

Presupunand ca va urma sa fie publicat pe blogul potrivit, un advertorial ar trebui sa indeplineasca cateva conditii pentru ca impactul lui sa fie cel dorit. Aici reluam un aspect enumerat deja mai sus, redactarea lui trebuie sa fie documentata, sa fie un articol cu continut unic si util pentru cititor. Cel care redacteaza articolul trebuie sa se puna in pielea vizitatorului, ce informatii i-ar place sa gaseasca in articol sau ce anume l-ar determina sa dea un click.

Continutul text trebuie sa fie usor de citit si inteles, simplificat, fara propozitii greu de citit si fara continut de umplutura, greu de urmarit. Cat despre partea de optimizare SEO, adica introducerea cuvintelor cheie in advertorial, trebuie facuta dupa un plan de cuvinte cheie relevante pentru afacerea ta. Aceste cuvinte cheie trebuie sa se regaseasca si pe site-ul promovat.

Indemnul la actiune

Elementul call to action sau indemnul la actiune nu ar trebuisa lipseasca dintr-un advertorial. Nu publicam un advertorial doar pentru a obtine un backlink, nu trebuie sa uitati faptul ca un advertorial se adreseaza posibililor clienti si trebuie conceput in asa fel incat sa fie cat mai convingator, sa indemne cititorul sa iti viziteze site-ul.

Diferenta dintre articole si advertoriale

Articolele le poti publica pe blogul sau site-ul tau pentru a avea continut relevant activitatii pe care o desfasori, util pentru SEO. Un advertorial este tot un articol redactat in scopuri publicitare care vorbeste despre afacerea ta dar publicat pe un alt site sau blog cu link catre site-ul tau. Linkul din advertorial este vazut de motoarele de cautare ca o recomandare, ca un vot acordat site-ului tau.

De ce efectul unui advertorial este asa mare?

Scopul unui advertorial este urcarea site-ului promovat in pozitiile Google pe cuvantul cheie ales, astfel poti obtine vizite de la vizitatorii pe care ti-i doresti, toti potentiali clienti.

De ce sa apelezi la specialisti?

O echipa de specialisti iti poate oferi un pret bun si toate aspectele de mai sus sunt deja incluse. Comanda acum o campanie de advertoriale premium si scapa de grija de a cauta mereu editori care sa-ti redacteze articolele sau bloggeri care sa le publice.

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Notify of