Agenție de Digital Marketing din Timișoara
Luni - Vineri: 09:00 - 18:00

Ce trebuie să știi despre advertoriale

Ce trebuie să știi despre advertoriale

Daca deții un site care reprezintă afacerea ta în mediul online și dorești să apară în căutări după cuvinte cheie, să crească traficul organic și să primească vizite de la persoane care sunt direct interesate de afacerea ta, de ceea ce oferi atunci ai nevoie de optimizare SEO, iar advertoriale sunt parte din optimizarea SEO.

Într-unul din articolele trecute am vorbit despre ce este un advertorial, făcând un rezumat un advertorial este un articol scris în scopul de a prezenta vizitatorilor un conținut relevant și publicat pe alte site-uri sau bloguri. Pentru că efectul asupra publicului să fie mai puternic advertorialul ar trebui redactat de un writer cu experiență în baza unui plan de cuvinte cheie.

Redactarea unui advertorial

Redactarea este aspect de care trebuie să se tina cont. Un content writer cu experiență dar și cu cunoștinte de optimizare SEO vă redacta un un advertorial care să producă impact, să atragă vizitatori către site-ul tău și să ofere conținut relevant pentru Google, asta te vă ajuta să urci mai rapid în căutări.

Atunci când cumpărați un advertorial, în afara de datele metrice ale blogului respectiv trebuie să fiți atenți și la modul în care vă fi redactat. Sunt foarte mulți bloggeri care fac diferențe în procesul de redactare dintre un articol normal de pe blogul sau și un advertorial, lucru total greșit. Cel care scrie articolul ar trebui să se implice la fel și scrie cu aceeași pasiune, este un respect atât pentru cititori cât și pentru clientul care a cumpărat advertorialul.

cum arată advertorialul perfect

Cum arată advertorialul perfect

Presupunând că va urma să fie publicat pe blogul potrivit, un advertorial ar trebui să îndeplinească câteva condiții pentru că impactul lui să fie cel dorit. Aici reluam un aspect enumerat deja mai sus, redactarea lui trebuie să fie documentată, să fie un articol cu conținut unic și util pentru cititor. Cel care redactează articolul trebuie să se pună în pielea vizitatorului, ce informații i-ar place să găsească în articol sau ce anume l-ar determina să dea un click.

Conținutul text trebuie să fie ușor de citit și înțeles, simplificat, fară propoziții greu de citit și fără conținut de umplutura, greu de urmărit. Cât despre partea de optimizare SEO, adică introducerea cuvintelor cheie în advertorial, trebuie făcută după un plan de cuvinte cheie relevante pentru afacerea ta. Aceste cuvinte cheie trebuie să se regăsească și pe site-ul promovat.

Îndemnul la acțiune

Elementul call to action sau indemnul la acțiune nu ar trebui să lipsească dintr-un advertorial. Nu publicăm un advertorial doar pentru a obține un backlink, nu trebuie să uitați faptul că un advertorial se adresează posibililor clienți și trebuie conceput în așa fel încât să fie cât mai convingător, să indemne cititorul să iți viziteze site-ul.

Diferența dintre articole și advertoriale

Diferența dintre articole și advertoriale

Articolele le poti publica pe blogul sau site-ul tau pentru a avea continut relevant activitatii pe care o desfasori, util pentru SEO. Un advertorial este tot un articol redactat în scopuri publicitare care vorbește despre afacerea ta dar publicat pe un alt site sau blog cu link către site-ul tău. Linkul din advertorial este văzut de motoarele de căutare că o recomandare, că un vot acordat site-ului tău.

De ce efectul unui advertorial este asa mare?

Scopul unui advertorial este urcarea site-ului promovat în pozițiile Google pe cuvântul cheie ales, astfel poți obține vizite de la vizitatorii pe care ți-i dorești, toți potențiali clienți.

De ce sa apelezi la specialisti?

O echipă de specialiști iți poate oferi un preț bun și toate aspectele de mai sus sunt deja incluse.

Comandă acum o campanie de advertoriale premium și scapă de grija de a căuta mereu editori care să-ți redacteze articolele sau publisheri care să le publice.

Articolul anterior Articolul anterior
Articolul următor Articolul următor