Ce este un advertorial?

advertoriale

Ce este un advertorial?

In etapa de optimizare SEO si promovare a unui site/afacere in mediul online se ajunge intr-un punct mort peste care nu se poate trece indiferent de ce postezi pe site sau de strategia de pe retelele de socializare. Pentru a depasi acest impas este nevoie sa investesti in reclama pe alte bloguri mai dezvoltate, metoda care te va ajuta sa-ti dezvolti profilul de backlinkuri, sa obtii trafic, sa cresti in autoritate si sa-ti imbunatatesti rezultatele din motoarele de cautare.

Reclama pe alte bloguri se face prin advertoriale, este o reclama deghizata intr-un articol editorial.

[Advertorial] = [Publicitate] + [Continut Editorial]

(in engleza: Advertorial = Advertisement+ Editorial)

Cu ajutorul unui advertorial poti publica un articol cu link catre site-ul tau pe alte bloguri sau intr-o publicatie de incredere, precum Evenimentul, Money, BZI, Capital etc. Un articol devine advertorial cand cineva plateste sa aiba articolul pe alt site si se pune link in el catre site-ul promovat.

Daca ai inteles beneficiile SEO este important sa intelegi ca dintr-un advertorial poti obtine si vizite de la persoane interesate de serviciul sau produsele promovate. Pentru asta ar trebui redactat de un writer cu experienta care stie sa abordeze subiectul si face cititorul curios, astfel incat sa urmeze linkul din advertorial.

Ce este un advertorial

De cate feluri poate fi un advertorial?

Un advertorial poate fi conceput sa promoveze brand-ul sau sa obtina rezultate SEO.

Brand Awareness – Advertorial cu avantaj SEO destul de mic, este redactat si linkurile din el au scopul dezvoltarea brandului promovat. De regula sunt folosite link-uri fara cuvinte cheie cu ancora nume brand de tip „Seo Digital” sau pe adresa url de exemplu „https://seodigital.ro” iar daca nu exista nume brand se poate folosi link direct pe ancora nume domeniu, adica Brand Anchor exemplu nostru „seodigital.ro”

SEO si Link Building – Advertorial cu avantaj SEO mare, linkurile din el sunt pe cuvinte cheie si este foarte util in campania de link building. Rezultatele SEO sunt de durata, reprezinta cea mai puternita si raspandita tehnica de link building. Campania de advertoriale trebuie gandita pe termen lung cu advertoriale publicate constant, desigur fara a exagera.

SEO si Brand Awareness –  Acest tip de advertoriale abordeaza direct cuvintele cheie si brandul. Desii pare combinatia de promovare ideala este foarte riscanta deoarece motoarele de cautare pot face legatura ca aceste linkuri duc catre site-ul tau si ca sunt articole platite, deci nu merita riscul.

Recapitulam, pentru rezultate maxime un advertorial trebuie redactat ca un articol informativ cu titlul provocator si convingator pentru publicul tinta. Este foarte important locul unde publici advertorialul, site-ul sau blogul respectiv trebuie sa fie cu trafic si autoritate mare deorece advertorialul imprumuta din performantele si credibilitatea site-ului unde va fi publicat.

In funtie de bugetul si necesitatile tale poti comanda adertoriale sau poti programa o campanie de advertoriale eficienta.