Atunci cand vorbim de optimizare SEO, cat costa un advertorial sau cum alegem bloggerul care sa ni-l publice par sa fie cele mai raspandite probleme in randul clientilor.

Cat costa?

La acest punct sunt multe de spus si ca in orice alt domeniu de activitatea calitatea costa. Atunci cand pornim o campanie de advertoriale mai intai de toate trebuie sa ne fixam un obiectivele si un buget, asta ne va usura oarecum alegerea.

Un advertorial bun si cu efect pentru tine costa, iata de de ce. Daca tot ai pornit aceasta campanie trebuie sa te gandesti sa o faci cat mai eficienta pentru afacerea ta, iar daca tot platesti un advertorial nu trebuie sa o faci doar pentru a castiga un backlink, nu trebuie sa gandesti pe termen scurt.

Un advertorial eficient trebuie sa fie un articol interesant pentru cititori, asta plus publicarea lui pe un blog cu trafic inseamna trafic pentru tine, traficul inseamna comenzi. Sunt convins ca ai intrat pe zeci de site-uri unde ai gasit articole care nu spun nimic, sunt doar o insiruire de cuvinte care de cele mai multe ori se repeta intr-un mod enervant.

Bloger cu experienta

Aici intervine blogerul care face diferenta, el va stii cum sa redacteze un articol care este placut la citit si care il face pe om sa reactioneze, el isi face treaba bine pentru ca o face in primul rand pentru blogul si pentru urmaritorii sai.

Tu ai nevoie de advertoriale seo de calitate, redactate in asa fel incat sa imbine nevoile SEO si sa fie interesante pentru cititor. Tine cont de aceste aspecte si vei castiga mai mult decat un backlink.

Iata cateva exemple practice:
1. Am 5-6 bloguri mici cu 50-100 de vizite pe zi, costul unui advertorial de maxim 50 euro, per total sa zicem 300 de euro investitie, expunere catre 600-1000 de vizitatori.

2. Un singur blog mare, blogger cunoscut, cateva mii de vizite zilnic, costul unui advertorial 300 euro, expunere la 2-3000 de vizitatori.

Deci fiecare varianta ma costa 300 de euro, la prima am expunere la maxim 1000 de vizitatori, la a doua de 3000, ce alegem?
Categoric a doua varianta. Nu este de ajuns sa obtinem backlinkuri, chiar daca prima varianta ne ofera mai multe nu este eficienta precum cea dea doua, trebuie obtinute reactii.

Cum alegem bloggerul?

Pentru a alege un blogger sau mai multi ne putem ghida dupa relevanta si performante, ce inseamna asta? Publicul nostru trebuie sa se regaseasca printre urmaritorii blogerului ales, nu are nici un sens sa publicam un advertorial pe nisa fografie pe un blog auto nu?

Un alte aspect il reprezinta performantele blogului la nivel de trafic dar si calitativ. Trebuie sa-i cititi articolele pentru a va da seama daca sunt scrise corect gramatical, daca are un stil coerent.

Daca esti in cautarea unei nise anume, gen cosmetice, alegerea blogerului va fi mult usurata deoarece cautam doar blogeri care abordeaza subiectul nostru.

Colaborarea

Alegerea unui sau mai multor bloggeri nu este de ajuns, o data ce ati stabilit detaliile si ati dat drumul la treaba urmeaza monitorizarea, daca publica la timp, daca pastreaza linkul, reactiile obtinute. Daca va gandeati ca o agentie de publicitate sta si doar produce bani v-ti inselat, toate astea multiplicate a zeci de clienti le face o agentie in fiecare zi.

Distribuie