Agenție SEO din Timișoara
Luni - Vineri: 09:00 - 18:00

Care sunt indicatorii de performanță în SEO?

specialist SEO

Un site trebuie să fie cât mai prietenos cu utilizatorii sai, dar în același timp și cu motoarele de căutare. Cel mai utilizat motor de căutare în România este Google, iar pentru că un site să fie optimizat pentru Google este nevoie de o abordare complexa. Această abordare vizează că site-ul să beneficieze de o arhitectura corecta, să nu existe probleme de indexare, dar în același timp adresele URL să fie prietenoase din punct de vedere SEO. Toți indicatorii de performanța a unui site sunt analizați de un specialist SEO, iar acești indicatorii de performanță vizează:

specialist SEO

Clasamentul cuvintelor cheie folosite

Unul dintre cei mai buni indicatori al performanței un site în mediul online se referă la poziția cuvintelor cheie sau a expresiilor de cuvinte cheie. Analiza acestui clasament verifica progresul realizat în urma implementării strategiei SEO. Daca site-ul înregistrează un trafic în creștere pe baza expresiilor generice sau a brand-ului, atunci implementarea strategiei SEO a fost un succes.

Traficul de utilizatori organici targetat

Cel mai evident indicator pentru a determină succesul unei strategii SEO se referă tocmai la traficul organic care a rezultat în urma optimizării pe site și care provine din motorul de căutare. Pentru că principalul obiectiv al unei strategii SEO și al optimizării On Page este tocmai de a crește traficul pe baza căutărilor în Google, creșterea traficului este cea mai bună dovadă a faptului că optimizarea a fost eficientă.

Link-urile de pe alte site-uri

Obținerea unui număr cât mai mare de link-uri de pe alte site-uri cu autoritate și o foarte buna reputație în Google reprezintă un alt obiectiv al unei strategii SEO. Prin îndeplinirea acestui obiectiv vă creste și autoritatea site-ului tău prin prezenta pe site-uri având o autoritate a domeniului foarte mare și cu foarte multe accesări din partea utilizatorilor.

Conversiile de pe site

Un alt indicator al strategiei SEO vizează conversiile care au avut loc pe site. Chiar daca cele mai relevante sunt vânzările, trebuie spus că și alte conversii precum completarea de formulare sau a apelurilor de pe site indică eficiența unei strategii de SEO. Chiar dacă nu toate vizitele utilizatorilor conduc la conversii pe site, este important să analizezi conversiile obținute în urma traficului organic.

Pentru a avea certitudinea că site-ul tău este optimizat pentru motoarele de căutare, cea mai potrivita alegere este reprezentată de profesioniștii în domeniul SEO.

Articolul anterior Articolul anterior
Articolul următor Articolul următor