Promovare Brand Awareness

brand

Ce este o campanie de brand awareness

O campanie de brand awareness este metoda de advertising prin care se promoveaza brand-ul unei companii, scopul este formarea unei imagini, oamenii fac cunostiinta cu brand-ul si se obisnuiesc cu el.

Avantajele unei campanii de awareness

Daca esti un brand nou, recent lansat sau care urmeaza sa te lansezi in urmatoarele luni printr-o astfel de campanie poti prezenta oamenilor produsul sau serviciile tale, eventual le dai posibilitatea de testa ceea ce oferi. Chiar si dupa lansare trebuie sa continui constant promovarea pentru a tine la curent clientii sau potentialii clienti cu noutatile. Scopul este fidelizarea si castigarea de clienti noi.

Un alt avantaj este ca o sa castigi teren in fata competitorilor. Mai sus am spus ca se urmareste crearea imaginii brand-ului promovat, acesta tehnica de a intiparii imaginea brand-ului in memoria clientilor este un marketing foarte eficient. Atunci cand vor avea nevoie de un produs sau serviciu ca cel pe care tu il oferi se vor gandi la tine, asta inseamna pot asocia imediat imaginea ta cu nevoile lor.

campanie de brand awareness

Gaseste-ti publicul tinta, analizeaza si porneste campanie de brand awareness. Va trebui sa iti faci cunoscut brand-ul pe toate canalele pe care le ai la dispozitie, de exemplu online o poti fac cu ajutorul unei campanii de advertoriale pe bloguri.

Incepe promovarea

Aceasta metoda de promovare va face brand-ul tau vizibil in cautari. Poti continua cu campanii de promovare pe social media pentru a creste popularitatea si atrage clienti noi, daca bugetul permite te poti promova la radio si tv, clipuri publicitare pe retelele sociale si youtube, iar daca stii ca in centrul orasului sunt potentiali clienti fii prezent si acolo cu pliante.

Se pare ca ne petrecem mai tot timpul online si suntem intr-o continua agitatie, venim si plecam de la serviciu, ne pierdem timpul in trafic sau in mijloacele de transport in comun, nu te opri la o singura metoda de promovare, peste tot sunt oameni de care ai nevoie si care trebuie sa fie constienti de existenta ta.

Asadar ia in calcul toate aceste aspecte, studiaza piata si stabileste care este publicul tau tinta si mai ales unde isi petrece cel mai mult timpul pentru a putea fi mereu aproape de el.